ملتی که در خودش "شهادت" دارد، شکست ندارد

[ad_1]

ملتی که در خودش  به گزارش روضه نیوز ؛ حضرت آیت الله توکل در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در هیات یافاطمة الزهرا(س)بابل گفت: درباره ی کار دشمن آنچه را در طول زمان برای دشمن تجربه ایجاد شده آن ها را برای کارهای بعدی به کار می گیرد. قاعده ی کلی این ها این است هرکجا بخواهند مسلط شوند چند راهکار دارد؛ راهکار اول به رخ کشیدن توان نظامی است. تعبیر گزینه های روی میز است. در جنگ با ایران هم اولین گزینه همین بود، اما در همان شش ماه اول فهمیدند این گزینه جنگ برای ملت ایران کاربرد نداشت، اما برای چند هدف ادامه دادند؛ یکی این که منابع اختصاصی ایران را بزنند، الان در یمن دارند همین کار را می کنند، اگر بعد ها جنگ به پایان رسید، یمن نتواند روی پا بایستد. فهمیدند ایران جوان‌های جان به کف زیاد دارد، جنگ را ادامه دادند این نیروهای با قدرت بالا را بکشند. این ها برای این بود ایران باز در آخر کار محتاج شود و دست به سوی غربی ها دراز کند. نگاه به امام امت کنید در مقابل تعبیر نظامی فرمودند دارند ما را از چیزی می ترسانند که ما دنبال آن هستیم، ملتی که شهادت دارد شکست ندارد. 


ملتی که در خودش


وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فکر می کنم در صحبت نوروز سال قبل بود یک تعبیری آوردند سران اسرائیل می دانند، اگر نمی دانند بدانند اگر به ایران کوچکترین تجاوزی شد ما تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می کنیم. آن ها می دانند رهبر انقلاب در صحبت شان شوخی ندارند. شما نگاه کنید این ترامپ که به  دیوانه ها شباهت دارد گفت اگر من روی کار بیایم برگه ی برجام را پاره می کنم، آقا فرمودند اگر پاره کنید ما آن را آتش می زنیم. در برابر تهدید نظامی دشمن ما باید یک پله بالاتر را به رخ بکشانیم تا آن ها بدانند اگر دست به خطا بزنند ما چه می کنیم. شما نگاه کنید به این گفته ی رهبری، در مقابل این حرف که چرا شما روی موشک نوشتید مرگ بر اسرائیل؟ بعضی حرف ها را کنار هم قیاس کنید. زمانی که مذاکرات برجام مطرح بود، بعضی ها گفتند ما  وقتی شما رفتید مذاکره می کردید بدنمان به لرزه می آمد، بعد به آنها گفتند خب بروید کنار آتش گرم شوید که نلرزید؛ مرد حسابی! حرف این ها از روی ترس نیست، این ها کسانی اند که در زمان جنگ تانک ها را دنبال می کردند، این ها عاقبت اندیش اند. 


نماینده مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: قرآن کریم دو الگو بیان کردند، یکی سوره ی فتح و یکی ممتحنه؛ سوره ی ممتحنه را خوب بخوانید، هر آیه آن پیام خاصی دارد. در سوره ی فتح آیه آخر، پیامبر اکرم و هر که با این پیامبر است بر کفار شدید اند، بین خود بسیار رحیم اند. آنی که رحمه للعالمین است، اویی که قرآن می گوید اگر اخلاق کریمانه و لبخند تو نبود دور تو کسی جمع نمیشد، همین آقا می گوید اشداء علی الکفار، هرچیزی جای خودش. به سوره ی ممتحنه نگاه کنید، برای شما اهل ایمان یک الگوی عالی داریم، در ابراهیم بت شکن و افرادی که یاور او هستند، اسوه ی حسنه اند؛ این ها به قوم شان گفتند از شما بیزاریم و از عبادت بت های تان هم بیزاریم، بین ما و شما دشمنی است تا روز قیامت، الا دین ما برگردید. حالا شما نگاه کنید، آن حرف هایی هم که از جیب یک عده درآمد، آشتی ملی؛ با چه کسی آشتی کنیم؟! آن ها که روز عاشورا 88 آمدند رقصیدند، زدند، با این ها آشتی کنیم؟ بین ما عداوت و بقض است. آنی که گفته حسین نه، عزادار حسین نه، حجاب نه؟ روز عاشورا زدند، رقصیدند، کشف حجاب کردند، با این ها آشتی کنیم؟ یا این ها قرآن نخواندند یا خواندند و نفهمیدند یا خواندند و فهمیدند اما با قرآن کاری ندارند. این ها را کنار هم بگذاریم یک جمع بندی کنیم.


آیت‌الله توکل اظهار داشت: در روایت آمده است، دوستان و دشمنان تان سه دسته اند، اما آن ها که یارت اند، یک آن که دوستت است، دو آن که که با دوستت رفیق است، سوم دشمن دشمنت است. دشمن تو هم سه دسته اند، یک دشمنت، دو آن که با دشمنت یار است، سوم آن که با دوستت دشمن است. چقدر راحت دارد دست ما ملاک می دهد، من فقط یک سوال مطرح می کنم، BBC که مال انگلستان است، در زمان انتخابات گفت که ما از چه کسی طرفداری می کنیم؟ این حرف را برای چه زد؟ در این فرد چه دیده است؟


 


 


 


 


[ad_2]

لینک منبع

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *